Головна » 2017 » Квітень » 18 » Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2: Огляд гри
22:28
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2: Огляд гри

Давним-давно минули ті часи, коли серії Rainbow Six і Ghost Recon асоціювалися з хардкорних спецназівські симуляторами, що не прощає поверхового ставлення до своїх персон. У нинішніх проектах з лінійки Tom Clancy's залишилася виключно тематика підрозділів спеціального призначення - сімуляторная складова геймплея остаточно канула в лету, поступившись місцем простенької аркаді. 

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas - прямий аналог Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter , з тією лише різницею, що події першого тайтла розгортаються в залах казино азартної столиці світу, тоді як «примари» вважають за краще розбиратися з терористичною загрозою на вулицях латиноамериканських містечок. В обох випадках ми маємо прямолінійний крос-платформний шутер, з зачатками тактики, вичерпні можливості власноруч комплектувати групу перед початком завдання і віддавати накази бійцям. Однак це анітрохи не бентежить геймерів, добровільно розлучаються зі своїми кровними на благо Ubisoft. Комерційний успіх першого «Вегаса» автоматично запалив зелене світло розробці продовження, і ось, через рік, на прилавки магазинів лягає Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 . 

Сюжет сиквела не набагато випередив оригінал в плані адекватності. Отже, на календарі 2010-й рік, анти-терористична організація «Веселка 6» продовжує полювання на мексиканських екстремістів. Частина солдатів, на чолі з торішнім героєм, Логаном, переслідують відому злочинницю Ірину Моралез, а командир другого загону - новоспечений виконавець головної ролі, Бішоп - намагається приперти до стінки ще одну важливу кримінальну «шишку». Власне, пошуки Альвареса і займуть весь виділений на проходження синглу час. Правда, на цей раз погоня буде періодично переміщатися з «міста гріха» на більш пустельні простору, начебто піренейського півострова. 

Геймплейная концепція Vegas 2 не зазнала значних змін. Як і раніше, структура місій, представлених в кількості семи штук, виглядає наступним чином: загін з трьох осіб прибуває на місце призначення в бойовому вертольоті, займає оборонну позицію в зоні висадки і, відбившись від набігли на шум вертушки бандитів, починає методично зачищати вказаний в брифінгу об'єкт. 

Від ганебного клейма «mission pack» другу частину врятувало кілька цікавих нововведень. Зрозуміло, найбільше розмаїття привнесла система спеціалізації бійців. Кожен персонаж може піти по одному з шляхів ACES - стати влучним стрільцем, змужніти в ближньому бою і на зубок вивчити всю філософію ведення штурмових дій. Простіше кажучи, є три класи: Marksman, Close Quarters і Assault. Розподіл за фахом проводиться відповідно до бажаної манерою бою. Так, любителі позбавлятися від противника влучними пострілами отримають приємні бонуси у графі Marksman, а віртуози дробовика просунуться в гілці CQS. Крім цього, за кожне вбивство видаються окуляри досвіду, що заповнюють окрему смужку. При наборі певної кількості експи, командир отримує черговий левел-ап і переходить на наступний рівень, вивчивши нові «фішки» і розширивши доступний гардероб одягу. 

Можливість особистого втручання в зовнішній вигляд персонажів стала однією з найбільш розрекламованих features продовження. На ділі ж ми отримали звичайний редактор «аватара», що стоїть на використанні в будь-який мало-мальськи серйозної RPG. 
Поряд зі всілякими прикрасами (налокітники, шолома, пов'язки і навіть різні варіанти бойового розфарбування) шафи спецназівців заповнені різноманітною бронею, вибір якої перетворився в вкрай відповідальний захід. Вся справа в тому, що кожен тип захисту має дві характеристики: міцність і вага. Відповідно, надівши на своїх підопічних кілька важких броніжелетов, бідолахи істотно втратять в мобільності і стануть легкими мішенями для ворожих снайперів. Кардинальне переодягання призведе до того, що бійці значно додадуть в швидкості пересування, але при цьому будуть вмирати від одного-двох влучень. Доведеться шукати золоту середину. 

Технічні аспекти Vegas 2 зазнали незначних змін з часів першої частини. Движок як і раніше виглядає бодрячком, а фізичний моторчик ще не встиг віддати кінці від старості.
 

***



Ubisoft Montreal знову потрапила в саме яблучко, так як розчарувалися в сіквелі людей не може бути за визначенням. Цінителі тонких симулятор, давним-давно відвернувшись носа від Rainbow Six , і на цей раз пройдуть повз. Шанувальники ж першої частини із задоволенням куплять і насолодяться продовженням. Загалом, і вовки ситі, і вівці цілі. 

Плюси: динамічний геймплей; симпатична графіка; цікавий редактор персонажів. 
Мінуси: слабка тактична складова; безликий сюжет.

Переглядів: 83 | Додав: sharmandmoda | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar